Maisa on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena. Työelämän tärkeimpiä käsitteitä ovat Maisan mielestä motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä.
Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä.
Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-sertifioitu coach.
Erityisosaamisalueet:
- Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen
- Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen
- Haastavat asiakastilanteet
- Myynnin- ja palvelun johtaminen
- Valmentava johtaminen
- Motivointi ja motivaation johtaminen
- Ihmisten ja tekemisen johtaminen
- Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus