Myynnin mannerlaatat ovat liikkeessä. Mikä avuksi, kun perinteiset myyntitekniikat eivät enää toimi? Internetin valtakaudella yritysasiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut merkittävästi, joten myynninkin pitää muuttua. Arvomyynti on kovaa vauhtia syrjäyttämässä perinteiset korkeapainemyynnin ”tratti-mallit”, joita myyjille on tuputettu näihin päiviin saakka. Tule mukaan pohtimaan, mitä arvomyynti on ja mitä sillä voidaan saavuttaa.
Hyödyt osallistujille
- Ymmärrät muutokset B2B-asiakkaiden odotuksissa ja ostokäyttäytymisessä
- Tunnet arvomyynnin periaatteet ja opit soveltamaan niitä omassa myyntityössäsi
- Ymmärrät syvällisesti empatian ja asiakkaan aktiivisen kuuntelun merkityksen myyntityössä
- Opit suunnittelemaan omaa myyntityötäsi asiakasarvon tuottamisen näkökulmasta
- Saavutat parempia myyntituloksia ja luot kestävämpiä asiakassuhteita
Kenelle
Valmennuksemme sopii kaikille myyntityötä tekeville, jotka haluavat vahvistaa omaa myyntiosaamistaan.
Kurssiohjelma
- Miten Internet on muuttanut B2B -myyntiä
- Tuote- ja myyntilähtöisen toimintatavan haasteet
- Myyntiprosessin viilaamisesta asiakkaan ostoprosessin ymmärtämiseen
- Mitä arvomyynti tarkoittaa?
- Asiakasarvon tuottamisen taito
- Asiakaskeskeinen toimintatapa ja aktiivisen kuuntelun taito
- Arvonmuodostuksen elementit
- Asiakkaan tunteminen
- Asiakasarvon kiteyttäminen ja kuvaaminen
- Mitä arvomyyjältä edellytetään?
- Miten asiakkaan kokema arvo hinnoitellaan?
- Miten arvopohjainen hinnoittelu poikkeaa muista hinnoittelumenetelmistä?
- Hinnan vaikutus asiakkaan arvokokemukseen
- Ostajan tukeminen ostoprosessin eri vaiheissa
- Asiakasarvon myymisen taito
Hinta
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautuminen

Palautetta osallistujilta
Avasi aivan uuden tulokulman palvelumyynnin maailmaan
Erittäin kokenut ja selkeäsanainen valmentaja
Kokonaisuudessaan erinomainen koulutus

Kouluttaja
Jari Salminen
Erityisosaamisalueet
- Johtaminen ja esimiestyö
- Myynti ja asiakaspalvelu
- Tiimityö
- Muut ihmisten johtamiseen liittyvät teemat
Kirjat
