Tiesitkö, että 80 % palveluorganisaatioista kertoo tarjoavansa erinomaista palvelukokemusta, mutta vain 8 % asiakkaista on samaa mieltä. 86 % asiakkaista on valmiita maksamaan enemmän, jos palvelukokemus on parempi. 90 % asiakkaista haluaa parhaan arvon, vain 10 % halvimman hinnan.
Onnistunut asiakaskohtaaminen on monen tekijän summa, eikä pienintäkään yksityiskohtaa ole varaa jättää huomiotta. Tehokas valmennuksemme auttaa sinua hiomaan asiakaskohtaamistaitosi huippuunsa. Valmennus auttaa sinua rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuedun maailmassa, jossa erottautuminen muilla tavoin alkaa olla mahdotonta. Huonoihin tai keskinkertaisiin asiakaskohtaamisiin ei ole varaa aikana, jolloin kokemuksia jaetaan enemmän ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.
Hyödyt osallistujille
- Tiedostat sosiaalisen älykkyyden merkityksen onnistuneissa asiakaskohtaamisissa
- Opit, kuinka vaikuttaa vastapuoleen tyylikkäillä vuorovaikutustekniikoilla
- Ymmärrät itsellesi ominaisten käyttäytymismallien vaikutukset asiakaskohtaamisiin ja tunnistat erilaiset asiakastyypit
- Opit monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
- Saat innostusta ja varmuutta päivittäiseen asiakastyöhösi!
Kenelle
Valmennus on suunniteltu kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiakastyön ammattilaisille. Se sopii yhtä lailla uransa alussa oleville asiakaspalvelijoille kuin kokeneemmille asiakaskohtaamisten konkareillekin, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen asiakastyöhön.
Olit sitten torimyyjä tai asiakaspalvelun esimies, tämä valmennus on vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, vaikuttavampaa asiakaskohtaamista.
Kurssiohjelma
- Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
- Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet
- Asiakaskeskustelun tavoitteellinen ohjaaminen
- Ensivaikutelma ja kuuntelun taito
- Asiakasarvon tuottaminen
- Yllätyksellisyys asioinnin eri vaiheissa
- Tunne-energia asiakaskokemuksen pohjana
- Haasteista mahdollisuuksia
- Elämää kuplissa ja erilaisuuden voima
- Käyttäytymistyylien tunnistaminen
- Rakentava konfliktointi
- Sähköpostipingistä ja puhelimessa selvittelyä
- Älä tule paha stressi
- Autonomisen hermoston haltuunotto
- Ajankäyttö ja energialaturit
- Kiireilytesti
Hinta
Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana.

Palautetta osallistujilta
Tosi hyvä koulutus. Sisältö ja toteutus oli Pro-touhua
-Petri Rantala, Edita Prima Oy
Kurssi oli erittäin antoisa ja siellä oli hyvä ilmapiiri. Vetäjä oli helposti lähestyttävä ja keskusteluja syntyi luontevasti kaikilla. Kunpa olisi vielä jatkokurssi niin tulisin
Mukava ja antoisa koulutus! Keskustelua päivän aiheista olisi riittänyt vaikka kuinka paljon, mutta harmillisesti aika on rajallinen

Kouluttaja
Maisa Durchman
Erityisosaamisalueet
- Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen
- Myynnin- ja palvelun johtaminen
- Haastavat asiakastilanteet
- Motivointi ja motivaation johtaminen